• et

Õige treeningu valik

Oma keha ja vaimu eest hoolitsemine on Arigato rühmatreeningute abil lihtne!

Iga inimese jaoks on oluline tema tervis ning see sõltub suures osas sellest, kui tugev on meie süda, kui heas toonuses on meie lihaskond ning missugune maailm valitseb meie sees.

Tunniplaanis on treeningud eristatud erinevate värvidega – vastavalt värvile saad valida enda jaoks sobivaima sisuga treeningud:

Aeroobse võimekuse treenimine ehk vastupidavustreeningud  Tugev lihaskond ehk  lihaste vastupidavuse treenimine Sisemine tasakaal ehk idamaade filosoofial põhinevad Keha&Meel tunnid Tantsulised treeningud
Oranz ja lilla Roheline Hall Punane
WATTBIKE
RATAS INTERVALL
HEARTBEAT
BUTT LIFT
KICK-ITKEEP IT FIT

POWER INTERVALL

PILATES?
BODYPUMP
POWER PLATEBIKINI BODY

KõhtSelgTuhar

BODY TONING

CROSS CORE

SIX-PACK

GYM X-TREAM

SKILLMILL RING

ULTIMATE Body WORKOUT

MILITARY WORKOUT

HOTYOGA

VINYASA JOOGA
YIN YOGA
SHINDO
PILATES

HOT PILATES

HATHA JOOGA

STRECHING

BAILATINO

STEP&BODY

Vastupidavustreening on see, mis hoiab meie südame noorena, tugevdab üldist töövõimet ja immuunsussüsteemi!

Aeroobset võimekust saab treenida vastupidavustreeningutes, mis meie tunniplaanis on märgitud oranžiga. Ainult oranži värviga on märgitud treeningud, kus spetsiaalsed jõuharjutused puuduvad ning tunni eesmärgiks on liikumine – peamiselt on see võimalus kas siserattal vändates või tantsutunnis. Kombineeritud treeningutes, kus on ühendatud nii lihastreening kui ka vastupidavustreening, on treeningud märgitud nii oranži kui ka rohelise värviga.

Aeroobse võimekuse treenimisele on suunatud ka lilla värviga märgitud siseratta treeningud – ratas on tõhus, ohutu ja annab meie südamele hea koormuse.

Toonuses suured pealmised lihasgrupid ning seestpoolt toetavad sisemised väiksemad lihasgrupid annavad meile elamiseks vajaliku jaksu, terve selja ning ilusa rühi!

Lihaste vastupidavusele keskendutakse treeningutes, mis on märgitud rohelisega. Palju on treeninguid, kus treenitakse nii südame kui ka lihaste vastupidavust – selliselt treenides saad kokku hoida aega, kuid saavutad oodatud tulemuse.

Me armastame Arigatos kõiki kehalisi funktioone hõlmavaid üldtreeninguid! Igapäevaelus oleme tihti situatsioonides, kus keha peab hästi hakkama saama – kas merel jahi pardal tasakaalu hoides  või kodus harjumatus poosis mõnda vajalikku tööd tehes. Kõiki kehalisi funktsioone hõlmavad harjutused aitavad meil hoida selga tervena, tugevdavad kerelihaseid ning õpetavad keskenduma õige rühi hoidmisele.

Tugev ja tasakaalus vaim on toetuseks meie kehale ning on meie elurõõmu ja energia allikaks!

Sisemine tasakaal ja elurõõm on igaühe jaoks erinevalt tunnetatavad ning seletatavad. Sellega, mis jääb rohkem meie keha sisemusse, saame tegeleda läbi idamaade filosoofia ning sellest  lähtuvad treeningud on tunniplaanis beežid. Nimetame neid treeninguid ka energia- ja elujõu treeninguteks  – läbi energiakanalite puhastamise ja kõige selle, mida Sul tegelikult vaja ei ole, lahti laskmise, saame liikuma oma sisemise energia. Kui energia voogab vabalt, saab toetust nii vaim kui ka füüsiline keha  – läbi selle leiad endas positiivsuse ja elurõõmu, tunned rõõmu elus olemise tundest! Erinevad beežid tunnid pakuvad ka erinevaid liikumisi – tihti on sellised treeningud ka füüsiliselt koormavad või saadakse nendest tundidest boonusena venituste abil taastatud keha.

TÄPSEMAD TUNDIDE KIRJELDUSED LEIAD MEIE TUNNIPLAANIST!