Login

Uudised

< Tagasi
03.02.2016

Uute treeningute kirjeldused: bodyART®, Kõht & Selg & Tuhar 45, Kõht & Selg 30 ja venitustreening Foam Rolleritega

bodyART® - on holistiline keha & meele treening, mis baseerub viiel hiina meditsiini elemendil ning milles harjutused on läbi hingamise kombineeritud ühtseks tervikuks. Harjutused on mõjutusi saanud nii joogast ,füsioteraapiast, erinevatest idamaistest tehnikatest kui ka tavapärasest jõutreeningust  Vastandite seaduspärasusesd – yin ja yang on treeningus olulisel kohal, pingutusele järgneb lõdvestus, sissehingamisele väljahingamine jne. Treeningus ei ole koreograafiat ega sooritata sammukobinatsioone – iga osaleja töötab omas rütmis ja oma hingamisega

Kõik harjutused on loodud selliselt, et ühendada jõud, painduvus ja tasakaal. Unikaalse treeningprogrammiga saad ennetada ja vähendada seljavalusid, tugevdad oma lihaseid, parandad painduvust ja tunned end oma kehas hästi!

See on positiivne sõnum Sinu kehale!

Kõht & Selg & Tuhar 45– lihasvastupidavustreening, kus sooritatakse  peamiselt alakeha ja kerelihaste harjutusi. Tund algab lühikese ja lihtsa soojendusega, millele järgneb u 35 min kestev lihastreening nii erinevate abivahenditega (hantlid, tuubid, kettad pallid jm) kui oma keharaskusega. Tund lõpeb lühikese venitusosaga ja on sobilik igal tasemel harrastajale, vormib hästi alakehapiirkonda ning trimmib kerelihaseid.

Kõht & Selg 30 – lühike lihasvastupidavustreening, mis on suunatud just kerelihaste treenimisele. Tugevad korsetilihased on abiks nii harjutuste sooritamisel kui kriitiliselt olulised  ilusa rühi saavutamisel. Harjutusi tehakse nii oma keharaskusega kui ka  erinevate  vahenditega. Ei sooritata sammukombinatsioone. Tund algab lühikese soojendusega ja  lõpeb  venitustega  ning sobib igal tasemel harrastajale, kes soovib tugevdada selga ja treenida kõhulihaseid.

Venitustreening Foam Rolleritega – erinevate venitustehnikate kasutamisega vähendatakse kehas pingeid ja parandatakse painduvust. Abivahendina kasutatakse  spetsiaalset vahurulli ehk foam rollierit, mis mõjutab keha fastsia tasandil. Iga lihast ümbritseb õhuke sidekoeline kest, mis toetab lihast ja aitab vastu panna kehale mõjuvatele tõmbejõududele, seega on vaja aegajalt lihastesse kogunevad pinged nö” lahti rullida”. Sobib hästi taastavaks treeninguks pärast intensiivsemat tundi või ka iseseisva tunnina parandamaks painduvust.